Γιάννης Παπαδάκης

Συνιδρυτής & CEO, Pollfish

Asset 3menu10
Eίχαμε κάνει ένα bet εμείς, ότι η έρευνα αγοράς θα γίνει democratized, θα μπορούν όλοι να κάνουν έρευνα αγοράς. Η ταχύτητα της έρευνας αγοράς είναι πολύ πιο σημαντική από ένα πολύ ακριβές report κι αυτό το bet έχουμε δει μετά από κάποια χρόνια ότι το κερδίζουμε.

Ο Γιάννης Παπαδάκης είναι συνιδρυτής και CEO της πλατφόρμας ερευνών αγοράς Pollfish. H Pollfish δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες και οργανισμούς να στήσουν ένα ερωτηματολόγιο και να αντλήσουν απαντήσεις από περίπου 1 δις καταναλωτών μέσα από τις 140 χιλιάδες εφαρμογές κινητών. Με έδρα τη – μητρόπολη της διαφήμισης – Νέα Υόρκη διαθέτει ένα δίκτυο 2.500 πελατών, από κυβερνήσεις και μεγάλους οργανισμούς μέχρι πλατφόρμες streaming και εταιρείες τεχνολογίας και έχει κλείσει επενδυτικές συμφωνίες ύψους 17 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο Γιάννης μιλάει για τους σταθμούς που ακολούθησαν από την Πάτρα μέχρι την Νέα Υόρκη, για τα επόμενα εργαλεία που σχεδιάζουν και για την αλλαγή που έχει φέρει σε ολόκληρη την αγορά η καινοτομία της Pollfish.