Γιώργος Χατζηγεωργίου

Συνιδρυτής & CEO, Skroutz

Asset 3menu10
"Η ιδέα ήταν εντελώς για να παίξω, δεν ήταν για να φτιάξουμε εταιρεία... Δεν έκανα research, δεν ήξερα αν υπάρχουν ανταγωνιστές. Δεν το έψαξα καθόλου, έβαλα το κεφάλι κάτω και μετά με πήρε το ποτάμι.”

O Γιώργος Χατζηγεωργίου ξεκίνησε την πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών προϊόντων, Skroutz.gr, το 2005, χωρίς να έχει επιχειρηματικό πλάνο. Σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να φτάσει στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ  σε ετήσια ακαθάριστα έσοδα, και να αλλάξει ριζικά το πεδίο του E-commerce στην Ελλάδα. Ο Γιώργος μας μιλάει για το πώς ανταπεξήλθε στην τεράστια αύξηση ζήτησης εν μέσω της πανδημίας, το mega-deal με την CVC Capital Partners, και τι προβλέπει για τα φετινά Χριστούγεννα.