Επεισόδιο 1
Σεζόν 6

Κωνσταντίνα Ψωμά, ΚΑΕDIM: Η startup που φέρνει την επανάσταση στο 3D design με AI

Κωνσταντίνα Ψωμά
Κωνσταντίνα Ψωμά
Founder & CEO, Kaedim

“Κανείς δεν θα σε ακούσει αν μόνο μιλάς και δεν πράττεις.”

Please accept Marketing Cookies to watch this video.

Σχετικά με τον ομιλητή

Η Κωνσταντίνα Ψωμά είναι η ιδρύτρια της Kaedim, μιας πρωτοποριακής startup που αξιοποιεί τη μηχανική μάθηση για να μετατρέπει δισδιάστατα έργα τέχνης και εικόνες σε έτοιμα προς χρήση τρισδιάστατα ψηφιακά μοντέλα. Το ταξίδι της την οδήγησε από την Αθήνα στο Σαν Φρανσίσκο, όπου σήμερα χτίζει μία από τις πιο υποσχόμενες εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο της 3D δημιουργίας περιεχομένου.

Η διαδρομή της ξεκίνησε μέσα από ένα πανεπιστημιακό project που συνδύαζε την αγάπη της για τα μαθηματικά και την επιστήμη των υπολογιστών με την περιέργεια για τον οπτικό σχεδιασμό. Αυτό που ξεκίνησε ως μια απλή πανεπιστημιακή εργασία ανέδειξε γρήγορα ένα τεράστιο πρόβλημα: η δημιουργία τρισδιάστατων ψηφιακών αντικειμένων είναι πολύπλοκη, ακριβή και χρονοβόρα. Αποφασισμένη να το λύσει, ίδρυσε την Kaedim με σκοπό να μετατρέπει 2D εικόνες σε 3D μοντέλα μέσα σε δευτερόλεπτα – μια καινοτομία με εφαρμογές που εκτείνονται από το gaming και την αρχιτεκτονική μέχρι το ηλεκτρονικό εμπόριο και πολλά ακόμη.

Ο δρόμος δεν ήταν καθόλου εύκολος. Τα πρώτα πιλοτικά σχέδια απέτυχαν, ενώ η δημιουργία της κατάλληλης ομάδας αποδείχθηκε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Όμως η Κωνσταντίνα στηρίχτηκε στην ανθεκτικότητα, στη διαρκή προσπάθεια και σε αυτό που η ίδια αποκαλεί «τη στάση του να μην τα παρατάς». Από τα ψυχρά μηνύματα στο LinkedIn μέχρι τις πολλαπλές απορρίψεις από το Y Combinator, δεν σταμάτησε να επιμένει μέχρι που η Kaedim άρχισε να κερδίζει έδαφος. Η επιμονή της απέδωσε: σήμερα η εταιρεία έχει διεθνείς πελάτες, ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα και χρηματοδότηση από την Andreessen Horowitz, μία από τις κορυφαίες εταιρείες venture capital στον κόσμο.

Για την Κωνσταντίνα, το να είσαι Outlier σημαίνει ανθεκτικότητα, φιλοδοξία και διάθεση για ρίσκο – την ικανότητα να νιώθεις «άνετα μέσα στη δυσφορία». Η ιστορία της υπενθυμίζει ότι οι εταιρείες που αλλάζουν τον κόσμο ξεκινούν συχνά από μια απλή απογοήτευση και εξελίσσονται μέσα από επιμονή, προσαρμοστικότητα και όραμα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας
We reached 1M views!
Thanks, everyone!